Sentrum er eit blødande ishelvete

Då vart det sny. Sidan vart det varme, og no breir det seg eit vondskapt dekkje yvi heile plassen. Eg hev tora skjemta med snyen fyrre, men ikkje lenger. Han vart retteleg fyrbanna for frekkskapen min. Smilte åt meg, flørta so-vidt med kulde og lokka meg ut på glattisen. Lova meg frisk luft frå Arktis, svevesoten bundin i sludd og reinaste lufti i byen på lang tid.

Eg går på trynet. Eit enormt raseri, tidlegare åt snyen, er no mitt eige. Eg kviskrar skræmelege ord. Alt spring fritt, alt fær fara no. Vi sældar ordi våre og let dei drjupa sakte på tunga. Inni meg kokar det, no, og eg kann liksom ikkje slå isen heller. Då går eg på trynet att, og det gjer eg jo, klossut og sint er eg so.

One thought on “Sentrum er eit blødande ishelvete

Legg att eit svar

