Dubsteppar gjenom helvete og Trondheim Sentrum

Byen er skogjen, du er jeger og bytedyr for øl. Og det var ein slags feber — var det ein jolefeber? Du hev alltid trudd livet var ei trampoline. Hopp ut i det, pang!, so attende på jordi att — like heil og med spytt ned munnvikjen. Du såg meg, saog noko eit eller anna — og tenkte so: «Eg tek til springfart, eg skal tak» til kisen der». Og soleis fór du, rasande forbi dei fulle søringom. Eg — full, og for deg, ikkje nok. Sebastian såg nok deg med, og du fekk liksom aldri set på meg ordentleg. Du lat få kysse isen i fyrstinga. God kveld for deg.

No bar det åt for meg. Kunde ikkje stå her og sjå politiet koma. Soleis sømer seg ikkje for ein dubsteppar.

Brææææ, kis.

Legg att eit svar

